perjantai 20. toukokuuta 2016

KUKAAN EI RAKASTA LIHAVAA TYTTÖÄ





Mikään youtubevideoistani ei ole ollut miulle yhtä raskas käsiteltäväksi kuin tämä tässä. 
Puhun kuitenkin aidosti suoraan sydämestä. Olen itse apuni jo saanut ja onneksi myös täysin parantunutkin! Enää ei tarvitse vain piiloutua hymyn muodostaman suojamuurin taakse, vaan voi olla aidosti onnellinen omana itsenään. Työkin olette onnenne ansainneet, ihan jokainen.

Video on osana Ylen  #SEKASIN - kampanjaa. 
Hae apua pieniin tai suuriin mielenterveyden onkelmiin chatista 23.5-29.5. välisenä aikana osoitteesta: http://sekasin247.fi/ *

Onko siulla omakohtaista kokemusta erilaisista mielenterveyden häiriöistä, joko itselläsi tai tuttavapiiristäsi?


*KLIKKAILE RAUHASSA! EN KOSTU LINKISTÄ SHILLINGIN SHILLINKIÄ


11 kommenttia :

  1. Rohkeeta.. :/ Sitä miun kans sanoa piti, että Mukuloiden Morffiinisiivet toiminut täälläkin voimabiisinä siellä syvimmissä vesissä uidessa ja sieltä pintaan ponnistettaessa.

    VastaaPoista
  2. Siis tää meni mulla niin tunteisiin,
    Laittelin sulle sähköpostin kautta viestiä,
    koska on sen verran henk.kohtasta asiaa,
    mutta iso virtuaali hali täältä! <3

    VastaaPoista
  3. Hienoa että rohkaistuit tekemään tuon videon, itse en usko koskaan pääseväni siihen tilanteeseen että uskaltaisin noin julkisesti omista hankaluuksista puhua. Uskon että videosi auttoi varmasti monia ihmisiä jotka tappelee samojen asioiden kanssa. :) Ja ihanaa kuulla että olet onnellinen. Kaikki ansaitsee onnen.

    VastaaPoista
  4. Oli tosi vaikuttava video. Itketti, mut hyvällä tavalla : )

    VastaaPoista
  5. Kosketti ja pystyin samaistumaan. Tunnen oikeesti huonoo omatuntoo siitä miten oon mun kavereita ja läheisiä ihmisiä satuttanut epätietoisuudella siitä oonko mä elossa enää huomenna tai jos en vastaa pitääkö mun luo rynniä. Mä kadun todennäkösesti koko elämäni eniten sitä miten mun ystävä soittaa ambuöanssin kannatteli mua ja juotti mulle sitä hiililitkua etten kuolis. Oikeesti vasta nyt tajuun mitä mun ystävät on joutunu sydämmellään kantamaan. Mä oon paljon eheytynyt mutta vielä käyn terapiassa asioita joista oon menny rikki ettei mun tarviis aina reagoida takaumina meneisiin kipuihin. Välillähän tää tuntuu etten mä ikinä pääse tästä suosta vaikka tiiän että selviin kun oon selvinny tähänki asti. Olit rohkee ja hali<3

    VastaaPoista
  6. Todella rohkeaa! Uskon, että on varmasti vaikea kertoo tästä aiheesta täällä netissä, kun kuitenkin on niin henkilökohtainen asia. Mutta minusta on hienoa, että ihmiset tuovat näitä asioita esille ja sillä varmasti auttaa muita jotka ovat kokeneet/kokevat samaa niin saavat vertaistukea; huomaavat että eivät olekaan asian kanssa yksin. Itse olen myös käynyt syvissä vesissä ja onneksi päässyt sieltä pois (vertaistuki oli todella tärkeää, tiesi ettei ollut ainut asian kanssa), mutta itellä ei ole rohkeutta kertoo asiasta julkisesti. Joten todella iso hatun nosto että kerroit tästä asiasta julkisesti! :)

    VastaaPoista
  7. Hyvä sie! Hyvä kun sinäkin otat osaa näihin, nimittäin tässä ollaan tärkeän asian äärellä! Itsekin sain houkutuksen osallistua tähän kampanjaan ja tein postauksen blogiin sekä lisäsi instagramiin postauksen kuvan ja #sekasin247.
    Linkki instagramiini: https://www.instagram.com/iiiray1/
    Blogi: http://hentoaotetta.blogspot.fi/

    En ole edelleenkään saanut apua omiin ongelmiini (minulla on diagnosoitu traumaperäinen dissosiaatiohäiriö) joka on ollut minulla jo siitä asti kun synnyin, koska jouduin heti syntymäni jälkeen eroon perheestäni uuteen ventovieraaseen sijaisperheeseen, josta tuli mulle perhe. Silti se jätti mulle arvet ja nyt biologiset vanhempani ovat harmikseni kuolleet ja asun miesystäväni kanssa yhdessä. Ja olen kamppaillut tätä sairautta vastaan 2v ja ei apua tunnu löytyvän vieläkään. Jospa tän sekasin kampanjan myötä löytyisi.

    VastaaPoista
  8. Kyllä nyt tuntui luissa ja ytimissä tämä aihe :/ Hieno video ja toivottavasti tämä kamppis rohkaisee nuoria hakemaan apua. Itsekin olisin 10v sitten toivonut jotain samanlaista rohkaisua, vaikka en varsinaisesti hävennytkään psykiatrikäyntejä. Itselläkin ollut masennus nyt vajaa 12 vuotta ja juurisyyt olivat juuri siellä nuoruudessa, itsetunnossa, kiusaamisessa ja ulkopuolisuuden tunteessa. Arvet on edelleen syvällä, vaikka eivät olekaan enää ihan auki, ajatusten kanssa joutuu yhä kamppailemaan säännöllisin väliajoin.

    Pus <3

    VastaaPoista
  9. Voi vitun omahyväinen paska. Kukaan ei sinua aikaisemmin hylännyt sairautesi takia, vaan sen takia, koska oot aina ollut kaikille niin ylimielinen ja piilovittuileva kusipää. Kukaan Joensuussa ei puhu sinusta nykyään mitään hyvää, ja ihmekös tuo kun peiliin katsominen on niin vaikea paikka. Hyvä se on somessa uhriutua kun syy on täysin siellä omassa käytöksessä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haluaisin tietää jotta mihin sie perustat väitteesi.

      Poista
  10. Kertoo kommentoijan omista onkelmista, kun nimettömästi tulee huutelemaan tuommoisia. Kerran arvon anonyymi niin hyvin kirjoittajan tietää niin menehän kasvokkain selvittämään kiistat ja lopeta netin saastuttaminen :) Maailmassa sattuu ja tapahtuu kaikkea ikävää, joten jokainen voisi itse omalta osaltaan pyrkiä levittämään myönteistä asennetta. Menkää kiukkuiset anonyymit käytöskouluun, hyi!

    VastaaPoista

Headbanging metal mayhem!

Käytän Special Effectsin tai Directionsin shokkivärejä.
.. Ja olen 168cm pitkä. :)
Värjään ja leikkaan hiukseni itse, en käy kampaajalla.