torstai 2. huhtikuuta 2009

Vieraskirja (pt2!)

Mitä kuuluu?

Lisää jumputusta?

Vähemmän mörkömetallia?

Tykkäätkö blogista?
..vai pistääkö vitutuksen puolelle?

Kysymyksiä?

Palautetta?

Terveisiä?

Aukaise sanainen arkkusi ja kerro mitä mielessäsi liikkuu! Mainosta blogiasi jos tuntuu, kerro terkkuja, mielipiteitä tai ihan mitä mieleen juolahtaa. Jos on aikaa, kirjoita romaani. Pinkit ja mustat palautteet otetaan molemmat vastaan. Tykinkuula on heitetty, ota koppi jos uskallat. ;) Enemmän örinää, vähemmän vaivautuneita hiljaisia hetkiä. Ready? Mosh!



80 kommenttia :

  1. Mitä aattelet siitä jos 12 vuotiaalla on 8 reikää korvassa ja kulmalävistys??

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mikäs siinä, mikäli lävistykset ovat vanhempien mielestä ok.

      Poista
  2. Oletko jäänyt ns. koukuun lävistyksiin? esm. jos ottaisit huulikorut pois niin tulisiko "alaston" olo ilman niitä? :D Itse uskoisin, että jos omani ottaisin pois niin etten pystyisi olemaan ilman.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joudun työskentelemään päivittäin ilman huulikoruja, mutta myönnetään että kyllähän tuo melkoisen orpo olo tulee ilman ongenkoukkuja. :/

      Poista
  3. olipa hassua, oon monesti katellu siun ruokablogista kivoja ohjeita enkä ikinä oo tainnu ruveta lukemaan tätä ite "normi"blogia. nyt kuitenkin uppouduin useammaksi tunniksi tänne, ja aika paljon myös youtubeen, ja voi että mikä fiilis tuli: olispa kiva joskus nähä tää ihminen ku niin monet samat asiat miellyttää kumpaakin ja ooämgee, voiko tästä joen pikku tuppukylästä oikeesti löytyy näin mukavan oloisia tyyppejä? eli tykkään videoista, teksteistä ja tietenkin ruokaohjeista ja paljon! kiitos olemassaolollesi :--D

    VastaaPoista
  4. Sullon ihana blogi!

    Sulla näkyy välillä uskonnollisia koruja, esim. ristiä ja pentaa.. Onko niillä sulle joku erityinen merkitys vai kuuluuko ne vaan tohon tyyliin? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ristisymbolilla itsellään ei ole miulle minkään valtakunnan symbolista merkitystä, sillä en koe edustavani mitään varsinaista uskontokuntaa. Pentagrammeilla on miulle itselleni toisenlainen merkitys poikaystävän, musiikin ja sensemmoisen sekoittumana.

      Poista
  5. Pakko myöntää että sulla on aivan ihana blogi! :) Mistä muuten oot hommannu noi galaxy legginssit?

    VastaaPoista
  6. Rakastan sun videoita ja sulla on aivan uskomattomia kenkiä, lempparini ovat mustat kiilakorot joihin olet itse laittanut niittejä, niissä on myös kivat soljet :) Sun videot saa usein hymyilemään ja ne on sopivan humoristisia, postaathan pian :)

    http://jdollkatia.blogspot.fi/ ♥ Jdoll blogi
    http://welovekaivo.blogspot.fi/ ♥ Pullip blogi

    VastaaPoista
  7. Mooi, löysin siun videot eilen ja niitä on niin kiva katella ku oot niin energinen ja tunnut huokuvan positiivista ja iloista energiaa, tulee itekin iloseks ^^
    Siun hiukstyylit ja piilarit on aivan upeita *-* Ihana tyyli! Pakko oli tilata kanava koska haluan lisää c:

    VastaaPoista
  8. Tosi kiva ja mielenkiintoinen blogi. Luen usein blogiasi. Laitahan lisää tekstiä tulemaan!

    VastaaPoista
  9. Mikset päivitä enää ruokablogia? :C

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei ole yksinkertaisesti riittävän paljoa aikaa molempien blogien ja youtuben päivittämiseksi. :/

      Poista
  10. Sä oot tosi kaunis ja muutenki vaikutat kivalta! Oon seurannu sun videoita jo yli vuoden ja ne on aina yhtä hyviä!

    VastaaPoista
  11. Olisi kiva joskus lukea sinun ja Peten ns. rakkaustarinasta, että miten tapasitte ja niinpoispäin kun olette olleet niin kauvan yhdessä. En tiedä kuulostaako tuo vähän tyhmältä, mutta olisi kiva jos tekisit sellaisen postauksen joskus:) P.s Paras blogi mitä tiedän ja parempaa tuskin löytyy!(:<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva idea, pistän mietintään! :) Jonkin verran yhteistä historiaa löytyy jo valmiiksikin ripoteltuna blogin syövereistä mikäli kaivautuu riittävän pitkälle.

      Poista
  12. Hii! Illan saa kulumaan hyvin ku sinun kirijotuksia ja erintoteen kuvia pääsee stalkkailemaan. Kiitos siitä.
    Yksi juttu.. Kohdassa "Pinkimpi pantteri" sulla on oikeassa kuvassa mekko jonka kerrot olevan "lip service" nettikaupasta - oletan. Miksi en löydä sitä MISTÄÄN? Oon etsinyt ennenkin mutta ei niin EI :D Onko mahdollisuutta enää löytää koko kolttua vai oonko vain niin typerä etten osaa kahtoa.
    Kiitos :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mikäli tarkoitat pinkin pantteri-asun pinkkiä hametta, se on ostettu vuosikausia sitten ja on varmasti jokaikisestä putiikista loppuunmyyty. Pahoittelen! :( Kannattaa metsästää sitä käytettynä netin syövereistä, josko joku olisi omastaan luopumassa kohtuuhintaan.

      Poista
    2. Aaa.. Pahoitteluni, väärä kenttä. Tuo musta mekko jossa on yläosassa vetskari ja paljon lenksuja.

      Kiitos :)

      Poista
  13. Ei ei ei ei! Tuo musta mekko missä on lenksuja ja renksuja :) Älyttömän kaunis.

    VastaaPoista
  14. :) Millon teet uuden video postauksen ?

    VastaaPoista
  15. Heippa.lueskelin Sun blogia ja kattelin videoita youtubesta, oot aivan ihanan nätti meikillä ja ilman:) ja katoin yhen videon missä näky Sun äiti,oli siiis tosi nuoren näkönen luulin eka Sun siskoksi..hemmetin kaunis :) oikeen railakkaat loppuviikonloput ja hauskaa talvea ja onnea,omakotitalosta!

    VastaaPoista
  16. Oot upee <3 sun tyyli on ihana :) oot ihku mörkö :3

    VastaaPoista
  17. Juu(: Videoitas on kiva kattella ja sul oli aika määrä kenkiä xD Voisikko tehä my dayn ihan normaalin(: Se olis kiva(:?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllähän tuo uudempi my day olisi kivaa vaihtelua!

      Poista
  18. Pakko kysyy et kuninka vanha oot? Ja mitä teet työkses :D
    Laita vastaus youtubee jookos

    VastaaPoista
  19. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  20. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  21. Terve! Olis kiva tietää mistä käyt ostaa noi sun kenkäs. On nimittäin todella ihania. Katos kun multa ei löydy eteisestä kun yhet mustat tennarit ja saappaat xD Niin olisi mukava tietää :33 mä ite ihastuin niihin sun pinkkeihin piikkisiin ballerinoihin.

    VastaaPoista
  22. Mooi näin sua joskus prismassa ku olin perheen kanssa vähä kaupoilla
    Nii meinasi tulla jututtaa mut en kerenny ku olit lähteny
    SURKU :(::(:(::(:(::(

    VastaaPoista
  23. Wow! Ihan mahtavaa lukea sun blogia :) Älä koskaan lopeta kirjoittamista äläkä tubettamista. Puhut ihanalla tyylillä ja sun talos on aivan ihana :3

    ~monsterhugs*

    VastaaPoista
  24. Nyt on kyllä sellainen juttu että tuolla huuto.net sivulla on just sulle oivallinen hiuslisäke. http://www.huuto.net/kohteet/mustat-clip-on-hiuslisakkeet-pinkit_violetit-paakallot/297369772 <----- Sinne pääset tosta toivottavasti auttoi:) Jos haluut kertoa mulle mitä mieltä oot niin löydät minut youtubesta Bingotti Bongotti nimellä.

    VastaaPoista
  25. olen 11-vuotias täytän huhtikuussa 12 sain huulikorun 2.2 eli eilen.onko tavallista että sieltä tulee valkoista mömmeliä ulos sillee vähä:D?ja onko normaalia että sitä korun tappi osaa näkyy huulen läpi silleen jännästi?:o

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kudosneste on ainakin ihan normaalia juuri tuoreesta lävistyksestä. :)

      Poista
  26. Anteeks jos tulee arkaan paikkaan...D:
    Mutta jos mä nyt oikein muistin sulla oli anoreksia vuonna 2009..., ja mä katoin noita vanhoja blogitekstejä ja myös vuodelta 2009. Niin mä en huomannu että olisit kertaakaan anoreksiaa sairastaessas kirjoittanut siitä, että sulla on se...Saanks mä kysyä kauanko sun anoreksia kesti? :I

    VastaaPoista
  27. Moi, en jaksa nyt kirjautua google tilille, joten kirjotan nyt anonyyminä, pahoittelen ;O
    Mä olin vielä viimevuonna niinkuin muut, sellanen massa.( :D ) Mä en vielä tienny mikä mä oon. Sitten kerran eksyin jotenkin sun YouTube sivulle ja aloin seuraamaan sua. Sitten mä aloin löytää mun oman tyylin. Eli sä toimit mulle tavallaan innoittajana ja mä uskalsin olla erilainen. Mä en enää halunnu olla kun muut!

    Mä olin ollut aikaisemmin vähän pihalla...mä olin jo valmiiks alipainoinen (155cm/36kg) ja mun kaveri haukkui mua anorektikos. Kerran kun kieltäydyin vaan ottamasta suklaata niin kavereilta kauheet ''raget'': ''Saija, sä oot laiha sun pitää syödä.'' Ja tunki lopulta sen suklaan mun suuhun.

    Mä jotenkin siihen vielä löysin pro-ana sivut ja luin niitä aiheita ja haaveilin olevani vielä laihempi. Mua alkoi välillä ahdistaa ja mä viiltelin. Kukaan ei kyllä huomannu mun pahaa oloa, sitä että mä satutin itteäni ja en viihtyny kehossani. Ei kukaan. Tuntui ettei kukaan ees välittänyt.

    Mä tiesin että se oli sairasta. Haluta näyttää sairaalloisen laihalta. Mä syötin mun ruuat koiralle. Laitoin itteni oksentamaan. Lopulta mä tajusin että mä tarvitsin apua. Mä lähetin MLL:ään viestin mutta ei se mitään auttanu...

    Jossain vaiheessa kun olin alkanut seuraamaan sua ja luin sun anoreksiasta, mä tajusin etten voi jatkaa näin. Mun mieli ei ollut enää sairas, (vaikka ei mulla ees ollut syömishäiriötä, vaikka sitä joskus toivoinkin...)
    Nyt taas, monien kuukausien jälkeen, mun tekis mieli taas laihduttaa. Vaikka mä tiedän ettei mun pitäis. Sä oot kuitenkin ollut suuri apu ja mä tykkään sun viedoista yli kaiken<3 :3

    Mä toivon, että löytäisin vielä syyn siihe etten haluaisi olla laihempi, mutta mä en löydä mistään motivaatioita. Mä toivon etten taas sorru tohon kaikkeen ja voisin olla onnellinen omassa kehossani! :')

    VastaaPoista
  28. Ite en oo kovin goottihenkinen enkä niistä välitä mut oot kyl poikkeus!:) Rakastan sun videjä ja blogistaki tykkään ja oot muutenki tosi mukavan olonen ja ihana tyyppi :)

    VastaaPoista
  29. herranjuma,sä oot näde...eka vidi jonka sulta katoin oli kai laihdutusta käsittelevä.olin silleen:-lisää tätä ördemördeä!!!ja niin oon tsekkailu sun blogia,vlogia.ei oo omaa youtube-tiliä mutta ei varmaanhaittaa jos peukutan täällä kotoon=)??mainitsen tässä mun blogin:kaisubloggaa:koirat... ei kai haittaa???onnea mustan pinkille elämälless!!!=)=)

    VastaaPoista
  30. Vaikka gootti en ole. . Sun blogi on jotaa aivan ihanaa. Vanhoja postauksia selailin huomasi poseeraus kehityksen. Joka on aivan huima. Mun oma tyyli on saannut paljon vaikutteita tummista sävyistä. yms. (köh scene/otaku olen) Löysin sun tube videot joskus ja katsoin että on muuten nätti nainen. Ja siitä alkoi tuben tutkiminen. Samaan syssyyn löysin blogisi. Nyt olen stalkinnut vuoden ja jokaisesta postauksesta pitänyt. Aina on jotain erikoista ja ihanaa.
    Lisää mahtavia postauksia odottaen!


    nightwishdiamonds.blogspot.fi

    VastaaPoista
  31. miten rastat voi laittaa jos ei oo niin pitkii hiuksii et ei voi tehä niit kaht nutturaa pään päälle?

    VastaaPoista
  32. Oot nii ihana<3 oot kaunis ja sä pukeudut ihanasti!!
    sul on paras youtube käyttäjä ever! :3

    VastaaPoista
  33. Moikka!(:
    Löysin youtuben puolelta videon ''Oletko sinä hymyillyt tänään?'', ja huomasin että esiinnyn itse videossasi,vaikka en ole videopätkää koskaan lähettänyt.Olen yrittänyt ottaa sinuun yhteyttä youtuben kautta aiemminkin mutta en tiedä etkö ole vain huomannut viestejäni vai etkö vain muistanut vastata.Toivoisin että poistaisit kohdan jossa esiinnyn,jottei minun tarvitsisi ilmiantaa videotasi,sillä siitä varmasti on apua muille ihmisille.Toivottavasti ymmärrät etten halua esiintyä youtubessa ilman omaa suostumustani ja nyt alankin selvittää kuka on minun nimissäni sen pätkän sinulle lähettänyt.Pahoittelen tästä seuraavaa ylimääräistä hommaa ja haittaa.

    Olen videossa ilmeisesti nimellä SuperSuklaaRusina.Kiitos jo etukäteen ja mukavaa alkanutta kevättä :)

    VastaaPoista
  34. Jos sinun oisi pakko olla vouden esim. hevostyttö ja et saisi pitää mitään lävistyksiä piilareita tai muutakaan niitti tai gootti juttuja palaisitko takaisin goottielämään vai pysyissikkö heppatypynä Ps oot pirun kuuma ja kaunis mimmi

    VastaaPoista
  35. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  36. Sulla on aivan ihania hiuksia ja meikkejä silmissä joka kuvassa... <3
    Tykkään sun kaikista videoista <3

    VastaaPoista
  37. Mä haluaisin lävistyksen huuleen mutta ei vanhemmat anna :(

    VastaaPoista
  38. oot ihana ja rakastan siun murretta (oon kahellu siu youtube videoita ihan sikanaa ku mukava kuulla jonku muuki puhuvan ihan kunnon murretta + sun jutut o ihan parhaita muutenni!! ) :))

    VastaaPoista
  39. Hyvää juhannusta sinulle.
    Iloa elämään.

    VastaaPoista
  40. Moi. Oon sun uus fani :D Blogisi on ihan hullun hieno! :D Oks sulla gmail oseitetta? :D Onko Facee? :DD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Facebookista miut löytää, kun laittaa hakuun "Pahalapsi" ^.^

      Poista
  41. Mikä sun osote on ku en oo löytäny koooooooska haluisin lähettää fani postii...? vai tuliko niitä liikaa etkä enää haluu niitä? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Susanne Aalto
      Poste restante
      80100 Joensuu

      .. Mikäli innostut lähettämään postia, niin ilmoittelehan! :D Nykyään postia tulee niin harvoin, että unohdan aika-ajoittain tsekata koko restanten sisällön.

      Poista
  42. Heihh!

    Tämä blogi on todella upea, ehdottomasti menee stalkkauslistalle. Lisäksi olet tosi kaunis! (:

    VastaaPoista
  43. en oikein tiennyt mitä kautta sulle asiani kertoisin joten tulin tänne.

    oon parikymppinen vakavasti masentunut ja syrjäytynyt nuorukainen. kello on puol seittemän aamulla. mä en ole nukkunut koska olen itkenyt viimeiset tunnit ja jossain vaiheessa nousin koneelle ja törmäsin sun hymyvideoon. halusin tulla sanomaan kiitos.

    VastaaPoista
  44. Tää siun blogi on ihan superkiva:)) itse oon hankkimas rastoi niin kumpi kiinnitys on parempi sellainen kuminauha vai klipsi kiinnitys?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kuminauha ehdottomasti. Klipsirastat valuivat ittelläni käytössä niin paljon, että teki mieli viskata niillä vesilintua kesken festaroimisen. :D Voi olla tosin että ne klipsirastat istuvat jollekin paremmin kuin kuminauharastat, että kokeilemallahan sen löytää parhaiten.

      Poista
  45. Monta rasta punttia sulla meni niihin pinkki,musta harmaisiin rautoihin?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oisko mennyt kuusi tai viisi pakettia, en ihan tarkalleen enää muista. :)

      Poista
  46. Youtubessa katon sun videon jossa oli aiheena laihudus sulla on hyviä puolia iteläsi.

    VastaaPoista
  47. Tunnetko/tiijätkö ketään Kesälahdelta ja ootko koskaa käyny? Pien paikkahan tää on mut kesällä aivan mahtava ku on kaks kirkas vetistä järveä ympärillä ja hienoja hiekka rantoja :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eipä ole tullut käytyä, vaikka tässä ihan likellähän se olisi!

      Poista
  48. Hei! tätä kysytään varmasti tosi paljon, mutta mistäs nuo sun avaruus pökät on?:)

    VastaaPoista
  49. Hei, oli aivan pakko liittyä lukijaksi! Olet aivan huikea ilmestys ja tämä sun blogi on aivan mahtava :3

    VastaaPoista
  50. Mua kyllä ketuttaa se että:
    mitkä on ne kolme kirosanaa joita porukka käyttää eniten normi elämässä ja
    miksi pitää aina liittää kaikki asiat alapäähän
    niin että voisko joku selittää miksi näin vaan on?

    VastaaPoista
  51. Onkos siun poste restante auki? :)

    VastaaPoista
  52. Se on terve! Halusin päästä sanomaan että vaikken sun blogia tai vlogia varsinaisesti seuraa niin välillä oon jämähtänyt katsomaan sun hauskoja videoita ja niistä on jäänyt tosi positiivinen fiilis. Tykkään sun rauhallisesta ja selkeästä puheesta :) Joskus mulla oli paljon lävistyksiä/shokkivärejä/kuiturastoja/Morticiaa/Staminaa/EMP yms ja niitä on nyt kiva muistella sun juttuja kuuntelemalla. Tykkäsin hirveesti siitä 90- luvun muisteluvideosta ja taisit siinä näyttää kuvan itsestäs nuorempana. Sitten mä muistin että herranjestas, mä taidankin muistaa "pahanlapsen" ii2 tai irc-galleriasta. :D

    Kaikkea hyvää sulle! Terkuin kaima Etelä-Suomesta :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tervehdys kaimaseni. Kiitos kivasta kommentistasi, se todella piristi miun iltaa. Hauskaa kuulla että viihdyt videoiden parissa. :) Mukavaa viikonloppua siulle!

      Poista
  53. hyvä olet kirjoittamaan ja vlogisi on hauskaa katseltavaa! Pidä asenteesi ja tee mitä teet!!
    mun blogia saa käydä katselemassa täältä; https://hannapalviainen.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  54. Moi! Puol vuotta sitten lueskelin tubettajien ''kuka kukin on'' -kirjaa, ja kun luin sun haastattelun, niin menin HETI sun kanavalle. Ihastuin sun tyyliin, puhe-tyyliin, ja tilasin heti sun kanavan! Myöhemmin sain tietää että sulla on myös blogi! :) Mä asun samassa paikassa kun sä ja mulla on sama lempikirppis! Toivottavasti törmään suhun joskus kaupungilla!

    Toive postauksia/videoita:

    -joku meikki-tutoriaali, koska ois kiva nähä miten meikkaat yms.. ;D
    -vaatteiden valitsemis-video. Ois hauskaa nähä kauanko sulla kestää valita vaatteita jne.
    Toivoisin että tekisit joskus tällasen! :) Toivottavasti vastaat kommenttiini!

    ps: Käy kattomassa mun blogi jos huvittaa: http://rowenafinland.blogspot.fi/

    VastaaPoista

Headbanging metal mayhem!

Käytän Special Effectsin tai Directionsin shokkivärejä.
.. Ja olen 168cm pitkä. :)
Värjään ja leikkaan hiukseni itse, en käy kampaajalla.